CORPORATE VALUES

ziet de klant het ook zo?

klantbeleving als vertrekpunt 

The other way around

Laat de klant het beste uit de organisatie halen, en niet andersom

“De organisatie is zoals de klant het beleeft. QruXs® meet hoe de klant de organisatie NU ziet en hoe de klant het zou WILLEN zien. Het ‘ist’ en ‘soll’.

De QruXs® analyse laat zien welke betekenis en waarden de klant aan de organisatie toekent. De uitkomsten zijn verbluffend en de gap tussen het ‘ist’ en ‘soll’ biedt concrete handvatten en een scala aan mogelijkheden om deze praktisch te benutten binnen alle functiegebieden, van strategie tot operatie, van marketing tot HR.

Precies andersom. Daar zit de QruXs!

Met corporate values maakt de organisatie aan de buitenwereld kenbaar wat de normen en waarden zijn, de filosofie waar de organisatie voor staat. Maar wat als de klant dat heel anders ervaart en iets heel anders ziet? En wat betekent dat voor de relatie met de klant, voor de omzet, voor de continuïteit van de onderneming?

Starten dus met de klantbeleving. En niet zoals de organisatie er zelf tegenaan kijkt. Dat is klantgerichtheid in volle omvang en in de meest pure vorm.

Onverwachte spin-off!

Cultuur waarde

HERKEN JE DAT?

  • op klanttevredenheid willen we als beste scoren
  • we willen precies weten hoe onze  klant denkt
  • we willen ons anders positioneren
  • we hebben core values, daar ligt het niet aan
  • klanten klagen eenmaal, dat hoort erbij
  • onze klanten begrijpen het gewoon niet
Neem contact met ons op